Netia – Opinie Klientów o dostawcy internetu. Czy warto?

Internet w Netii – czy warto skorzystać z oferty?

Netia jest jedną z firm działających na terenie naszego kraju, która oferuje dostęp do szerokopasmowego Internetu. Połączenie realizowane jest zarówno za pomocą technologii przewodowej, jak i bezprzewodowej, a wybór leży po stronie klienta. Jednak, czy warto skorzystać z oferty firmy Netia? Jakie opinie ma Netia w oczach użytkowników swoich usług?

Sprawdź aktualne oferty w Netia – PROMOCJE przy zamówieniu ONLINE

Oferta internetowa w Netii

W kwestii dostępu do Internetu Netia oferuje 3 grupy usług:

  • 3 miesiące za pół ceny,
  • bez lojalki,
  • internet mobilny.

Pierwsza grupa zawiera 3, różne plany taryfowe, a każdy z nich objęty jest promocją „Trzy miesiące za pół ceny”. Jej zasada jest bardzo prosta. Przez pierwsze trzy miesiące obowiązywania umowy abonament jest obniżony o połowę, dzięki czemu oszczędzasz. W tej ofercie prędkości są bardzo imponujące, ponieważ wynoszą 100, 300 i aż 900 Mb/s.

Internet o najniższej, dostępnej prędkości możesz mieć już za 49,90 zł miesięcznie, co oznacza, że przez pierwsze trzy miesiące będziesz płacić jedynie 24,95 zł. Najdroższy plan taryfowy standardowo kosztuje 79,90 zł i 39,95 zł przez pierwsze trzy miesiące. Ponadto do każdej opcji operator dodaje 1 GB transferu danych w technologii LTE.

„Bez lojalki” to ponownie trzy plany taryfowe, które względem poprzedniej grupy usług nie różnią się prędkościami Internetu, a cenami i warunkami umowy. Wszystkie objęte są umową bezterminową, której wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym momencie. Kwoty abonamentu wynoszą odpowiednio 49,90 zł, 79,90 zł i 99,90 zł miesięcznie. Podczas zawierania umowy masz również możliwość dokupienia routera Wi-Fi i usługi „Bezpieczny Internet”.

„Internet mobilny” to obecnie 2 plany związane z transferem danych. Rolę urządzenia w obu przypadkach spełnia karta SIM, którą otrzymujesz po podpisaniu umowy. Pierwszy plan oferuje 10 GB transferu danych i kosztuje 14,90 zł miesięcznie. Z kolei drugi plan umożliwia przetransferowanie danych o łącznej masie aż 20 GB. Jego koszt to 24,90 zł miesięcznie. Umowa może zostać zawarta na okres 12 lub 24 miesięcy.

Plusy i minusy oferty – Netia Opinie użytkowników

Korzystanie z Internetu Netia możliwe jest w każdym rejonie kraju, co zasługuje na dużą pochwałę. Ponadto możliwe jest zawarcie umowy przez Internet, czyli nie jesteśmy zobligowani do wychodzenia z domu. Jednak Internet w Netii ma również pewne wady. Największa to problemy z prędkością Internetu i kontaktem z pomocą techniczną.

Zamów internet Netia ONLINE (PROMOCJE i ZNIŻKI)

Opinie o Netii na forum:

„Jestem w Netii od pół roku. Na razie jest ok, prędkość zbliżona do tej na umowie” – Jarek

Na początku były małe problemy, jednak po kilku rozmowach z pomocą techniczną udało się je rozwiązać. Sprawdzajcie wszystko dokładnie przed podpisaniem umowy” – Kasia

Test internet w Netii – opinia użytkownika o internecie:

Ogólnie rzecz biorąc, Internet oferowany przez firmę Netia wypada bardzo dobrze. Ceny są niezwykle atrakcyjne, a oferowane pakiety bardzo dobrze skomponowane. Mogą jednak występować okresowe problemy z prędkością łącza, jednak sytuacje tego typu zdarzają się niezwykle rzadko.

29 komentarzy do wpisu „Netia – Opinie Klientów o dostawcy internetu. Czy warto?”

  1. Hejka 😉 Jakiś czas temu moi rodzice mieli internet z Netii. Z tego co pamiętam, to byli zadowoleni, aczkolwiek czasem narzekali, że ciężko się dodzwonić do biura obsługi.

  2. Powiem tak w internecie jest wiele dobrych i negatywnych opinii o Netii. Chodzi tu głownie o zasięg.
    Według mojej opinii to dobry internet. U mnie działa znakomicie i mogę policzyć na placach jednej ręki – usterki. Dodatkowym plusem jest to,że przez pierwsze 3 miesiące, rachunek jest o połowę tańszy,więc myślę,że warto zaryzykować.

  3. Miałem kilka podejść do Netii. Finalnie przy niej pozostałem i mogę stwierdzić, że wszystko działa jak należy i zasięg też jest dobry.

  4. Korzystam z internetu z Netii od dość dawna. Były okresy gorsze kiedy były małe problemy i niedociągnięcia, natomiast zawsze wszystkie usterki były rozwiązywane niemal natychmiastowo. Na dzień dzisiejszy wszystko jest dobrze, jestem zadowolony z usługi ceny i szybkości internetu.

  5. Zastanawiam się nad podpisaniem umowy z Netią,ale w internecie jest wiele sprzecznych opinii, więc ciężko mi stwierdzić czy warto.
    Może ktoś jeszcze się wypowie?

  6. Siema, ja jak na razie jestem zadowolony z oferty Netii. Na początku moi rodzice mieli telefon stacjonarny, potem dokupili internet. Byli zadowoleni, więc ja również wykupiłem abonament. Korzystam z niego już pół roku i nie mogę narzekać.

  7. Cześć! Chciałabym wykupić abonament z Netii, ale zastawiam się nad pakietem. Wiem, że są 3 dostępne wariaty. Internet potrzebny jest mi do codziennego użytku, dodam, że nie oglądam dużo filmów, ani nie ściągam plików z grami itp.

    • To najdroższego pakietu według mnie nie opłaca się, skoro mało korzystasz,to szkoda kasy. Ja mam ten za 50 zł i jest wystarczający. Oglądam filmy, przeglądam internet i chodzi dobrze.

  8. A jak wygląda umowa z Netią ? Wszystko jest czytelne napisane bez żadnych kruczków? Chodzi mi głównie o to czy prędkość internetu zbliżona do tej gwarantowanej na umowie ?

    • Trzeba czytać wszystko bardzo dokładnie, bo wiadomo jak jest z umowami. Lepiej raz, a dokładnie, niż 100 bez zrozumienia. Moja koleżanka ma podpisaną umowę z Netią już długo i nigdy nie narzekała. Ale według mojej opinii, to sprawa indywidualna.

    • Jak najbardziej, prędkość jest taka jak w umowie, a nawet miałem troszkę większą, zamiast 150 170 Gb na sekundę. Wiadomo że to też zależy od obciążenia serwera, ale można wierzyć w liczby które podają.

    • Tak jak z każdym innym operatorem, nie ma się czego obawiać, ja podpisywałam przez kuriera i nie stało się nic złego. Prędkość jest dobra, nawet czasami przekracza tą podaną w umowie.

  9. Tragedia!!!!!!!!! Ciągłe awarie,nie można doprosić się o monterów aby usunęli awarie. Płaci się dużo a obsługa klienta tragiczna!!!!!!!!!!!! Nie ma tv i internetu kilka dni z ich winy a człowiek musi płacić nawet za te dni! Nie polecAM.

    • Kiedyś miałam podobnie, ale to była awaria spowodowana złymi warunkami atmosferycznymi, mgły, opady i duży wiatr. Poczekaj cierpliwie, to na pewno jednorazowa akcja.

  10. Jestem zadowolona z usług Netii. Czytałam wiele opinii również tych negatywnych, ale postanowiłam przetestować i się nie zawiodłam. Internet działa dobrze, nie ma większych usterek, tylko czasem ciężko się dodzwonić bo biura obsługi klienta.

  11. nie warto od 5 dni nie mam tv i internetu a oni nic nie robią……..konsultanci są niekompetetni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tragedia

  12. Hej, hej! Widziałam na stronie Netii ich nową ofertę – 2 w 1 ( internet + TV) za 49,90 zł. Czy ktoś już skorzystał z tej oferty? Umowę podpisuję się na aż 24 miesiące?

  13. Ważne: Przeniosłem się z internetem do Orange a netia nadal perfidnie przysyła mi rachunki za ich internet, którego nie mam… Dodzwonić się bardzo trudno , a jak się uda to nabijają rachunki. Wpadłem na pomysł aby podać numer, że się chce u nich założyć usługę i oddzwaniają ale tą rozmowę trzeba sobie nagrywać tak jak oni to robią i w określony sposób wypytywać i mówić jaki problem. Na końcu poinformować, że rozmowa została nagrana i żeby przekazali problem np z rachunkiem…Oni to mają nagrane i muszą się tym zająć !netia@

  14. Miałem Netię od ponad 8 lat .Raz działała lepiej raz gorzej ale taką mam linię.Pewnego dnia dostałem list że dostawca rozwiązuje ze mną umowę w trybie natychmiastowym .List (zwykły) dotarł do mnie 06-04(wysłany 03 -04)bez daty rozwiązania więc zadzwoniłem na infolinię.Pan poinformował mnie że 09-04 zostanie odłączona mi usługa(tel.stacjonarny odłączyli mi już w marcu nie informując mnie o tym) a na pytanie co jest powodem odpowiedział że netia ma prawo odłączyć usługe bez podawania powodu.Pal licho samo odłączenie ale sposób w jaki to Netia zrobiła.W sumie wyszło mi to na dobre bo płacę teraz niecałe 50pln za dużo szybszą usługę w orange (w netii było to prawie 96pln z telefonem stac).W każdym razie na pewno więcej z usług netii nie skorzystam i innym szczeże nie polecam…

  15. Odradzam. Firma robi co chce. Prędkość jak i obsługa na info linii jak i placówkach okropna j nie kompetentna. Nie niosą odpowiedzialność za słowa swoich pracowników. Przez 3 lata korzystałam z usług firmy. Gdzie za ostatni rok jestem nie zadowolona w całości i moi znajomi też. W piątke w tym rkku nir przedłużamy umow. Prędkość nie jest zgodna z podpisaną umową. Na info linie nie dasz radę dodzwonić się, czas oczekiwania jak i rozmuwa są płatne. Obsługa jest okropna. Jak zamówiłam ostatni abonament zgłosiłam co potrzebuje. Podłączył nie ten pakiet usług. Musieli odsłuchać rozmowy dla podtwiedzenia że mam rację. Po trzech miesiącach walki z nimi zostalo to zmienione.
    Wycofać się z umowy w normalny sposób nie ma możliwości. Z każdej strony położyli sobie poduche żeby pobierać pieniędzy.

  16. Moja żona podpisała umowę na 12 miesięcy w wysokości 39.99 po 2 miesiącach okazało się że umowa jest na 24 miesiące za 99.99 przy reklamacji otrzymaliśmy kopię umowy która posiada firma netii która jest zbieżne z naszą a podpis jest podrobiony zdecydowanie odradzam a sprawa trafi do sądu poinformuje was o wyniku

  17. Prędkości internetu powoli stają się nieosiągalne do wykorzystania. Nie wiem czy da się używać pełnej przepustowości jaką oferuje Netia, bo aż 900Mb na sekundę.

  18. Jeśli chodzi o netię, to mam o nich dobrą opinie. Do tej pory nie było żadnych problemów z tym dostawcą internetu. Umowy były korzystne, ceny podobne jak u konkurencji, zdecydowałem się na nich i nie żałowałam.

  19. Witam, generalnie jestem w Neti pare ładnych lat lecz coś się zaczyna (bynajmniej u mnie od 6 miesięcy psuć i to mocno). Dzwonilem do nich czekałem chyba z dobre 10 min zanim ktos wgl sie zainteresuje. Porozmawaiałem z panią lecz powiedziała mi, że mają drobną awarie i że zaraz to usuną. Tak mówie okej dobra .
    No i zaczeło wywalać internet coraz częściciej i to w chwili kiedy go najbardziej potrzebuje. Mam internet 100 Mb/s, telewizor i telefon
    Do tej pory ciągle tak sie dzieje więc w 90% zrezygnuje z umowy bo problem nie ustaje od 6 miesiecy. Kiedyś to było dobrze lecz na tą chwile odradzam.
    Pozdrawiam

  20. Niestety jako klient UPC muszę przyznać, że nie mają wcale dobrych opinii od stałych klientów, ponieważ chcą za wszelką cenę pozyskiwać nowych klientów, a stałych klientów nie próbują nagradzać w żaden sposób.

Dodaj komentarz