Netia – Opinie Klientów o dostawcy internetu. Czy warto?

Internet w Netii – czy warto skorzystać z oferty?

Netia jest jedną z firm działających na terenie naszego kraju, która oferuje dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Połączenie realizowane jest zarówno za pomocą technologii przewodowej, jak i bezprzewodowej, a wybór leży po stronie klienta.

Jednak, czy warto skorzystać z oferty firmy Netia?

Jakie opinie ma Netia w oczach użytkowników swoich usług?

Oferta internetowa w Netii

Internet stacjonarny

Oferta zawiera 3, różne plany taryfowe, a każdy z nich objęty jest promocją „0 zł przez 3 miesiące”, dzięki czemu oszczędzasz. 

W tej ofercie prędkości są bardzo imponujące, ponieważ wynoszą 300, 600 i aż 1000 Mb/s. 

Na plus dla operatora to fakt iż możemy podpisać umowę na 24 miesiące lub bezterminowo. 


Internet mobilny 5G

W ofercie operator oferuje nam 2 plany pakietowe 500 GB, 1000 GB. Pierwszy kosztuje 100 zł miesięcznie, ten droższy to wydatek rzędu 200 zł miesięcznie. Przez pierwsze 3  miesiące nie płacimy za usługę.


Telewizja + Internet

Netia oferuje również telewizję w połączeniu z internetem. Klient ma do wyboru 77, 99 lub 183 kanałów telewizyjnych oraz ofertę internetu jak powyżej.

Plusy i minusy oferty - Netia Opinie użytkowników

Zalety:

  • Korzystanie z Internetu Netia możliwe jest w każdym rejonie kraju, co zasługuje na dużą pochwałę
  • Możliwe jest zawarcie umowy przez Internet - nie jesteśmy zobligowani do wychodzenia z domu
  • Ciekawe oferty

Wady:

  • rzadkie problemy z prędkością Internetu i kontaktem z pomocą techniczną

Opinie o Netii na forum:

„Jestem w Netii od pół roku. Na razie jest ok, prędkość zbliżona do tej na umowie”

- jarek

Na początku były małe problemy, jednak po kilku rozmowach z pomocą techniczną udało się je rozwiązać. Sprawdzajcie wszystko dokładnie przed podpisaniem umowy”

- Kasia

Test internet w Netii - opinia użytkownika o internecie:

Ogólnie rzecz biorąc, Internet oferowany przez firmę Netia wypada bardzo dobrze.

Ceny są niezwykle atrakcyjne, a oferowane pakiety bardzo dobrze skomponowane. Zobacz oferty.

Mogą jednak występować okresowe problemy z prędkością łącza, jednak sytuacje tego typu zdarzają się niezwykle rzadko.

Click to rate this post!
[Total: 321 Average: 1.8]

39 komentarzy do “Netia – Opinie Klientów o dostawcy internetu. Czy warto?”

  1. Hejka 😉 Jakiś czas temu moi rodzice mieli internet z Netii. Z tego co pamiętam, to byli zadowoleni, aczkolwiek czasem narzekali, że ciężko się dodzwonić do biura obsługi.

    Odpowiedz
  2. Powiem tak w internecie jest wiele dobrych i negatywnych opinii o Netii. Chodzi tu głownie o zasięg.
    Według mojej opinii to dobry internet. U mnie działa znakomicie i mogę policzyć na placach jednej ręki – usterki. Dodatkowym plusem jest to,że przez pierwsze 3 miesiące, rachunek jest o połowę tańszy,więc myślę,że warto zaryzykować.

    Odpowiedz
  3. Korzystam z internetu z Netii od dość dawna. Były okresy gorsze kiedy były małe problemy i niedociągnięcia, natomiast zawsze wszystkie usterki były rozwiązywane niemal natychmiastowo. Na dzień dzisiejszy wszystko jest dobrze, jestem zadowolony z usługi ceny i szybkości internetu.

    Odpowiedz
  4. Zastanawiam się nad podpisaniem umowy z Netią,ale w internecie jest wiele sprzecznych opinii, więc ciężko mi stwierdzić czy warto.
    Może ktoś jeszcze się wypowie?

    Odpowiedz
  5. Siema, ja jak na razie jestem zadowolony z oferty Netii. Na początku moi rodzice mieli telefon stacjonarny, potem dokupili internet. Byli zadowoleni, więc ja również wykupiłem abonament. Korzystam z niego już pół roku i nie mogę narzekać.

    Odpowiedz
  6. Cześć! Chciałabym wykupić abonament z Netii, ale zastawiam się nad pakietem. Wiem, że są 3 dostępne wariaty. Internet potrzebny jest mi do codziennego użytku, dodam, że nie oglądam dużo filmów, ani nie ściągam plików z grami itp.

    Odpowiedz
    • To najdroższego pakietu według mnie nie opłaca się, skoro mało korzystasz,to szkoda kasy. Ja mam ten za 50 zł i jest wystarczający. Oglądam filmy, przeglądam internet i chodzi dobrze.

      Odpowiedz
    • Często mam problem z telewizja kablowowa a mianowicie, czasami nie wyswietla sie menu z lewej strony I nie wiem kiedy jaki program się zaczyna. Natomiast zgłosić awarie to graniczy z cudem – czasami trwa to tydzień. Konsultanci nie odbierają telefonów !!!!!! Można dzwonić cała dobę i bez rezultatu.

      Odpowiedz
    • nie kupuj ciągle brak połączenia z wi-fi a to skutkuje brakiem odbioru telewizji.Czyli masz abonament na tv i HBO a z niczego nie możesz skorzystać raz jest odbiór przez godzinę a potem 4 godz bezo9dbioru. Tłumaczenie specjalistów sałabe, nadmiernie obciążone światłowody najlepiej zainstalować sobie kabel.Rezygnuję z ich”” wspaniałych usług. Nadmienię że internet był ok.

      Odpowiedz
  7. A jak wygląda umowa z Netią ? Wszystko jest czytelne napisane bez żadnych kruczków? Chodzi mi głównie o to czy prędkość internetu zbliżona do tej gwarantowanej na umowie ?

    Odpowiedz
    • Trzeba czytać wszystko bardzo dokładnie, bo wiadomo jak jest z umowami. Lepiej raz, a dokładnie, niż 100 bez zrozumienia. Moja koleżanka ma podpisaną umowę z Netią już długo i nigdy nie narzekała. Ale według mojej opinii, to sprawa indywidualna.

      Odpowiedz
    • Jak najbardziej, prędkość jest taka jak w umowie, a nawet miałem troszkę większą, zamiast 150 170 Gb na sekundę. Wiadomo że to też zależy od obciążenia serwera, ale można wierzyć w liczby które podają.

      Odpowiedz
    • Tak jak z każdym innym operatorem, nie ma się czego obawiać, ja podpisywałam przez kuriera i nie stało się nic złego. Prędkość jest dobra, nawet czasami przekracza tą podaną w umowie.

      Odpowiedz
  8. Tragedia!!!!!!!!! Ciągłe awarie,nie można doprosić się o monterów aby usunęli awarie. Płaci się dużo a obsługa klienta tragiczna!!!!!!!!!!!! Nie ma tv i internetu kilka dni z ich winy a człowiek musi płacić nawet za te dni! Nie polecAM.

    Odpowiedz
    • Kiedyś miałam podobnie, ale to była awaria spowodowana złymi warunkami atmosferycznymi, mgły, opady i duży wiatr. Poczekaj cierpliwie, to na pewno jednorazowa akcja.

      Odpowiedz
  9. Jestem zadowolona z usług Netii. Czytałam wiele opinii również tych negatywnych, ale postanowiłam przetestować i się nie zawiodłam. Internet działa dobrze, nie ma większych usterek, tylko czasem ciężko się dodzwonić bo biura obsługi klienta.

    Odpowiedz
  10. nie warto od 5 dni nie mam tv i internetu a oni nic nie robią……..konsultanci są niekompetetni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tragedia

    Odpowiedz
  11. Hej, hej! Widziałam na stronie Netii ich nową ofertę – 2 w 1 ( internet + TV) za 49,90 zł. Czy ktoś już skorzystał z tej oferty? Umowę podpisuję się na aż 24 miesiące?

    Odpowiedz
  12. Ważne: Przeniosłem się z internetem do Orange a netia nadal perfidnie przysyła mi rachunki za ich internet, którego nie mam… Dodzwonić się bardzo trudno , a jak się uda to nabijają rachunki. Wpadłem na pomysł aby podać numer, że się chce u nich założyć usługę i oddzwaniają ale tą rozmowę trzeba sobie nagrywać tak jak oni to robią i w określony sposób wypytywać i mówić jaki problem. Na końcu poinformować, że rozmowa została nagrana i żeby przekazali problem np z rachunkiem…Oni to mają nagrane i muszą się tym zająć !netia@

    Odpowiedz
  13. Miałem Netię od ponad 8 lat .Raz działała lepiej raz gorzej ale taką mam linię.Pewnego dnia dostałem list że dostawca rozwiązuje ze mną umowę w trybie natychmiastowym .List (zwykły) dotarł do mnie 06-04(wysłany 03 -04)bez daty rozwiązania więc zadzwoniłem na infolinię.Pan poinformował mnie że 09-04 zostanie odłączona mi usługa(tel.stacjonarny odłączyli mi już w marcu nie informując mnie o tym) a na pytanie co jest powodem odpowiedział że netia ma prawo odłączyć usługe bez podawania powodu.Pal licho samo odłączenie ale sposób w jaki to Netia zrobiła.W sumie wyszło mi to na dobre bo płacę teraz niecałe 50pln za dużo szybszą usługę w orange (w netii było to prawie 96pln z telefonem stac).W każdym razie na pewno więcej z usług netii nie skorzystam i innym szczeże nie polecam…

    Odpowiedz
  14. Odradzam. Firma robi co chce. Prędkość jak i obsługa na info linii jak i placówkach okropna j nie kompetentna. Nie niosą odpowiedzialność za słowa swoich pracowników. Przez 3 lata korzystałam z usług firmy. Gdzie za ostatni rok jestem nie zadowolona w całości i moi znajomi też. W piątke w tym rkku nir przedłużamy umow. Prędkość nie jest zgodna z podpisaną umową. Na info linie nie dasz radę dodzwonić się, czas oczekiwania jak i rozmuwa są płatne. Obsługa jest okropna. Jak zamówiłam ostatni abonament zgłosiłam co potrzebuje. Podłączył nie ten pakiet usług. Musieli odsłuchać rozmowy dla podtwiedzenia że mam rację. Po trzech miesiącach walki z nimi zostalo to zmienione.
    Wycofać się z umowy w normalny sposób nie ma możliwości. Z każdej strony położyli sobie poduche żeby pobierać pieniędzy.

    Odpowiedz
  15. Moja żona podpisała umowę na 12 miesięcy w wysokości 39.99 po 2 miesiącach okazało się że umowa jest na 24 miesiące za 99.99 przy reklamacji otrzymaliśmy kopię umowy która posiada firma netii która jest zbieżne z naszą a podpis jest podrobiony zdecydowanie odradzam a sprawa trafi do sądu poinformuje was o wyniku

    Odpowiedz
  16. Prędkości internetu powoli stają się nieosiągalne do wykorzystania. Nie wiem czy da się używać pełnej przepustowości jaką oferuje Netia, bo aż 900Mb na sekundę.

    Odpowiedz
  17. Jeśli chodzi o netię, to mam o nich dobrą opinie. Do tej pory nie było żadnych problemów z tym dostawcą internetu. Umowy były korzystne, ceny podobne jak u konkurencji, zdecydowałem się na nich i nie żałowałam.

    Odpowiedz
  18. Witam, generalnie jestem w Neti pare ładnych lat lecz coś się zaczyna (bynajmniej u mnie od 6 miesięcy psuć i to mocno). Dzwonilem do nich czekałem chyba z dobre 10 min zanim ktos wgl sie zainteresuje. Porozmawaiałem z panią lecz powiedziała mi, że mają drobną awarie i że zaraz to usuną. Tak mówie okej dobra .
    No i zaczeło wywalać internet coraz częściciej i to w chwili kiedy go najbardziej potrzebuje. Mam internet 100 Mb/s, telewizor i telefon
    Do tej pory ciągle tak sie dzieje więc w 90% zrezygnuje z umowy bo problem nie ustaje od 6 miesiecy. Kiedyś to było dobrze lecz na tą chwile odradzam.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  19. Niestety jako klient UPC muszę przyznać, że nie mają wcale dobrych opinii od stałych klientów, ponieważ chcą za wszelką cenę pozyskiwać nowych klientów, a stałych klientów nie próbują nagradzać w żaden sposób.

    Odpowiedz
  20. Dlaczego należy tak długo oczekiwać na połączenie z konsultantem, ponad 15 minut ? Moim zdaniem prezes tej Netii nie widzi dobra konsumenta tylko dobro własnej przepełnionej pieniędzmi kieszeni i oczarowanego mirażem klienta, którego upolowali mu marketingowcy. Reszta się jakoś potoczy czy będą awarie lub niedoskonałości jego to nie obchodzi on ma zaklepanego na dwa lata klienta. Takiemu nie zależy na poprawie szybkiej obsługi oczekujących na rozmowę niech czekają i płacą. A w jaki sposób można zapełnić tę swoją kieszeń pieniędzmi im mniej konsultantów tym więcej w mojej kieszeni i już myśli o drugiej kieszeni i kogo należałoby zwolnić czy z działu technicznego czy fakturowego czy innego ?

    Odpowiedz
  21. Netia szanuję tylko nowych klientów. 2 lata temu też byłem traktowany jak nowy klient. Po zakończeniu umowy cena wzrosła a jak zadzwoniłem do przedstawiciela, który zostawia ulotki stwierdził, że to oferta dla nowych klientów a starzy mają o dużo drożej. Każdy kto podpisał umowę jest po skończeniu umowy później traktowany jak stary klient. ODRADZAM
    p.s tak dalej traktujcie długoletnich klientów.

    Odpowiedz
  22. Korzystan z internetuod netii juz bardzo długo,przez cały czas nie było problemów,jednakże od miesiąca/półtora internet z dobrego zamienil sie w beznadziejny,pobieranie spada ping skacze.Nie da sie obejrzeć filmu a czasem pograć w gry.Sprawa była zglaszana do technika 3 razy(miał przyjechać w ciągu 2 dni) po godzinie od ostatniego zgłoszenia technik niespodziewanie oddzwonił i powiedział „Sprawdzilem w systemie i wszystko z państwa internetem jest w porządku”

    Nie polecam.

    Odpowiedz
  23. Co do działania internetu i telefonu nie ma zastrzeżeń, ale obsługa i załatwianie spraw przez tel to istna katorga, jakiś czas temu przenosiliśmy do netii 3 numery, chaos jaki panował i panuje nadal z papierami umowami sprawia że już nie chce od nich nic, wszystko co obiecują załatwić nie wychodzi tak jak powinno, masa błędów na umowach, nie polecam przenosić tel. do nich bo nie potrafią załatwić takich spraw tak jak trzeba i przez ich niekompetencję musiałem płacić 2 operatorom abonament przez 3 miesiące,z żadną firmą nie naiłem takich problemów jak z nimi co miesiąc dzwonią że coś jest nie tak i ciągle załatwiają tą samą sprawę, mam dosyć i napewno z nich zrezygnuje po skończeniu umowy.

    Odpowiedz
  24. Witam, mam do opowiedzenia historię pewnej usterki, moja usterka trwa już od 4 marca godzin rannych. Zgłaszałem usterkę już parokrotnie, odpowiedziano mi, że trwa modernizacja i prowadzony jest światłowód – ok, jestem w stanie to zrozumieć, lecz kabel jest poprowadzony od mniej więcej 4 dni, a technika który podłączyłby Internet jak nie było, tak nie ma. Sprawa dotyczy całego bloku. Z tego, co się dowiedziałem, w samej mojej klatce jest 6 mieszkań z „netią”, wszyscy zgłaszają ten sam problem, niektórzy ponoć codziennie, a Państwo mają nas, że tak się wyrażę w głębokim poważaniu. Od Państwa pracownika pracującego pod tym numerem: 223526468 usłyszałem wczoraj, że technik na 100% będzie u mnie 13.03.2020, jak się Państwo domyśla kolejny raz zostaliśmy zignorowani. Wobec takiego zachowania, jestem zmuszony udostępniać tą wiadomość na każdym profilu Waszej firmy jaki znajdę. Tylko błagam, proszę się nie tłumaczyć stanem zagrożenia epidemiologicznego, mieliście Państwo wystarczająco dużo czasu na usunięcie usterki. Nie ma tutaj żadnych zgromadzeń ludzkich, także można być spokojnym o bezpieczeństwo pracowników. Są jedynie ludzie pozamykani w domach, często starsi, pozbawieni jakiegokolwiek kontaktu ze światem, ponieważ usterka dotyczy także telewizji. Moja frustracja spowodowana jest nie tym, że nie mogę zobaczyć ulubionego serialu na netflixie, tylko tym, że od poniedziałku internet będzie potrzebny w pracy zdalnej, a już w ten weekend przy e-learningu. W takim wypadku odliczenie dni bez usługi od faktury to trochę zbyt mała rekompensata. Proszę o szybką odpowiedź, choć znając państwa procedury niewiele ona wniesie.

    Odpowiedz
  25. Podpisałam umowę w Netii na internet światłowód+ TV w połowie grudnoa 2020 r. Do dnia dzisiejszego nie mogę korzystać z ww. usług.
    Monter pochodzenia Ukraińskiego w mieszkaniu nie zakończył instalacji światłowodowej gniazdkiem internetowym a na klatce schodowej światłowód został zawinięty na instalacji innego użytkownika zamiast zabezpieczyć go peszlem. Nie zgodziłam się na takie rożwiązanie i nie podpisałam dokumentów odbioru instalacji. Złożyłam reklamację i do dnia dzisiejszego pomimo złożonych wyjaśnień nie mam internetu.
    Mam radę aby przy umawianiu wizyt z instalatorem zapytać się czy ma odpowiednie narzędzia i materiały do wykonania uslugi{gniazdko internetowe, peszle, wiertarkę). Unikniecie problemów związanych z reklanacją,kontaktu z infoliniąi oszczędzicie swój czas i nerwy.
    .

    Odpowiedz
  26. Czasami same z nimi problemy. np. sami wyłączają Roaming, który można włączyć tylko telefonicznie, a dodatkowo Roaming jest aktywowany od następnego miesiąca. No i po pierwsze jak masz zadzwonić jak jesteś za granicą i nie masz roamingu 😀 no bo musisz dzwonić z numeru, który jest przypisany do konta. Druga sprawa, to i tak zanim zostanie aktywowany roaming to wrócisz do siebie… no i trzecia to fakt, że jak jedziesz, to myślisz, że spoko masz roaming, a dopiero za granicą okazuje się, że, został wyłączony, a wtedy to już za późno – włączysz dopiero jak wrócisz…. a przez WhatsApp, Skype, Mailowo, stronę takich rzeczy nie da się zmienić. Ktoś słabo to przemyślał

    Odpowiedz
  27. Witam, usługę oceniam 7/10.
    Rezygnując z usługi dostałem kare za nie wysłanie dekodera do ich magazynu , nigdy nie otrzymałem adresu magazynu zawsze odsyłali mnie do strony www, kiedy wysłałem dekoder na adres ze strony www po miesiącu dostałem informacje, że niestety dekoder nie dotarł i wysłali adres e mailem, nie dostałem ani zwrotu dekodera ani sensownego wyjaśnienia , Kara w kwocie 600 zł.
    Ogólnie usługa ok, z tym że chciałem na 1 rok umowę przez kilka dni nie było takiej oferty aż jednak sie znalazła, negocjujcie twardo , pozdrawiam.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz