T-mobile

Choć może się to wydawać zaskakujące ze względu na to, że jest widziany jako jeden z droższych operatorów, drugie miejsce zajmuje T-mobile oferując podobnie jak Play 30 GB internetu mobilnego za 29,99 zł. Po wykorzystaniu pakietu danych podobnie jak większość operatorów ograniczony jest transfer do prędkości 1 Mb/s.

Click to rate this post!
[Total: 220 Average: 1.4]

8 komentarzy do “T-mobile”

  1. Za nielimitowany internet LTE w domu płacę 49zł miesięcznie, zastawiałem się długo czy wziąć 20Mb na sekundę czy 60, ale jednak 15zł co miesiąc więcej, a nie zależy mi tak bardzo na szybkości.

    Odpowiedz
  2. Wow, nielimitowany internet LTE w T-mobile za 50zł. Dość tanio jak na tak dobrą markę, która ma świetne opinie klientów. Jedynym mankamentem była cena, a tutaj widać, że nie jest drogo.

    Odpowiedz
  3. Internet działa w prędkościach 05-18 Mb/s a zakupiłem wersję do 60Mb/s. Sprawdzono w czasie podpisywania umowy zakres działania szybkiego intenetu. Oczywiście reklamacje nie odnoszą żadnego skutku. Naciągacze.

    Odpowiedz
  4. Do tej pory miałam bardzo dobra opinie nt T-Mobile,myślałam że rozwiązanie mojego problemu będzie szybkie i kompleksowe,jak w innych sieciach,że T-Mobile zalicza się do operatorów,którym zależy na kliencie.Niestety jestem bardzo rozczarowana sposobem w jaki T-Mobile przerzuca problemy techniczne na klienta i nie bierze odpowiedzialności.Nie mogłam korzystać z internetu z powodu błędu technicznego który był po stronie T-Mobile.Z powodu niedziałających(błąd techniczny)kodów nie mogłam sprawdzić stanu pakietu.Ponadto za pomocą kodów sprawdzających pakiet uzyskałam informację że pakiet mix, który mam,jest nieaktywny,mam inny pakiet(kolejny błąd tech).Na podstawie tych błędnych informacji 3 krotnie doladowalam konto przypuszczając że zużyłam pieniądze poza pakietem.Równocześnie nie mogłam zalogować się na stronie T-Mobile z powodu nie rozpoznawania moje numeru tel/maila(następny błąd tech),żeby sprawdzić stan konta/pakiet.Po kontakcie z konsultantem dowiedziałam się że rzeczywiście problem był pod stronie T-Mobile,reklamacja będzie rozpatrzona.Wnioskowałam o przedłużenie ważności pakietu o 3 doladowania, których dokonałam,a po których nie miałam dostępnego internetu z powodu błędu tech.Nie dostałam żadnej informacji jak reklamacja zostala rozpatrzona.Podczas ponownej rozmowy z konsultantem dowiedziałam się, że nikt mi nie kazał doładowywac konta,wg konsultanta pakiet był włączony i choć zgodził się że nie miałam możliwości,żeby z niego korzystac to powinnam byla zainstalować aplikację-bez dostępu do internetu… Wg konsultanta pakiet za który zapłaciłam był przyznany i nie jest to problem T-Mobile,ze nie był fizycznie dostępny po włączeniu internetu w telefonie, czy ponownym doładowaniu konta. Podsumowujac przykro mi że T-Mobile woli rozczarowanego klienta,na którego zrzuca odpowiedzialność za swoje problemu techniczne od klienta zadowolonego,który polecalby znajomym zmianę operatora na T-Mobile i wystawiał najlepsza opinie

    Odpowiedz
  5. Od nie całego miesiąca jestem w Tmobile przeszedłem z Play żebym wiedział że ta sieć się tak stoczyła nigdy bym tego nie zrobił. Problemy z rozłanczajacymi się rozmowami bardzo słaby internet a tłumaczą się przesileniem sieci i nic z tym nie robią. Jestem z okolic Kalisza.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz