UPC – opinie o firmie

Internet w UPC– czy warto?

Obecnie jesteśmy bez mała zarzucani ofertami różnych firm związanymi z dostępem do internetu, obsługą telefonu oraz telewizji.

Ostatnio trafiłem na ofertę UPC i postanowiłem ją prześledzić i sprawdzić opinie o UPC obecnych Klientów w internecie. 

Zacznijmy od oferty dostępu do internetu... 

Firma umożliwia podpisanie umowy na dany okres 24 miesięcy, albo też korzystanie z usługi firmy bez zobowiązania. Jest to bardzo fajny patent, zwłaszcza dla osób, które nie wiedzą, jak długo będą korzystać z danej oferty.

UPC proponuje internet w następujących pakietach:


Internet + telewizja

UPC proponuje swoim klientom wiele ofert łączonych. Przykładowo – można wykupić dostęp do internetu łącznie z usługą telewizji.

Czyli pakiety:

Opinie klientów o UPC:

„Bardzo jestem zadowolona z oferty UPC. Internet działa szybko i nie zacina się. Polecam!”

- dAREK

„Fajna opcja połączenia internetu, telefonu i tv. Nie muszę płacić kilku rachunków. Wszystko załatwiam za jednym zamachem.”

- jAKUB

„Skorzystaliśmy z oferty głównie po to, żeby dzieci miały szybki internet. I nie zawiedliśmy się. Wszystko działa bez zarzutu.”

- KRZYSIEK

Zapraszamy do pisania swoich opinii w komentarzach poniżej.

Click to rate this post!
[Total: 599 Average: 1.7]

38 komentarzy do “UPC – opinie o firmie”

  1. UPC ma bardzo fajną ofertę, oraz korzystne ceny. Moja mama wykupiła dostęp do internetu, telewizji oraz telefonu- 3w1 🙂 Bardzo sobie chwali tą opcję. 🙂

    Odpowiedz
    • Replay gratuluje tego pomysłu z tvn.
      Chcialem ogladac program/film na na przykład na tvn wiec wiec włączam od początku oczywiscie musze ogladac reklamy przez 5 min zanim zacznie sie to co chciałem ogladac o przewijanie do przodu nie ma szans tylko do tylu wiec wszystkie reklamy musimy ogladac a w przypadku filmu ktory ma dlugosc 1.5 godz i w połowie oglądania zawiesi sie piękny dekoder albo przypadkiem cos naciśnie sie na pilocie to trzeba ogladac od poczatku beznadziejna ta funkcja jest tylko pogratulowac szkoda ze jak nie reklamuja tych uslug to nie ma o tym informacji albo internet światłowodowych hmmmm podobno tylko do bloku jest doprowadzony a do domu zwykłym kablem zamiast 500mb max to 200 to po co pisza 500mb a ten światłowód do bloku to spr jak spotkam konserwatora z kluczami do pomieszczenia gospodarczego

      Odpowiedz
  2. Również wybrałam internet z UPC „3×1”, ponieważ ta opcja dla mnie jest najbardziej opłacalna. W ofercie można wziąć od razu internet, tv,oraz telefon. Co do samego internetu, to jestem zadowolona i nie mam zastrzeżeń.

    Odpowiedz
  3. Hej 🙂 Pytanie do osób, które mają opcję tzw. „3×1” chciałbym zapytać o zasięg. Czy jest dobry i warto zainwestować w takie rozwiązanie, czy często występują jakieś problemy?

    Odpowiedz
    • Cześć moim zdaniem warto spróbować. Powiem szczerze, że ja osobiście nie mam wykupionej takiej oferty, za to moi rodzice- tak. Chwalą sobie bardzo. Jest to dla nich wielkie ułatwienie. Internet działa bardzo dobrze.

      Odpowiedz
  4. 3×1 jest do niczego telefon za darmo do wszystkich na stacjonarne zagranicę to mit mam tą opcje dzwonie do Niemiec jest sygnał a gdy odbiorca odbiera sygnał zanika i du…… tak to wygląda w upc a o internet mam 120 a realnie maks 98 pobieranie a wysyłanie ma być 20 realnie maks 10 ale nie jest tak fatalnie bo wszystko działa bez awarii 2 latka to plus

    Odpowiedz
    • Zasięg jest dobry. Nie wiem dokładnie w jakim rejonie mieszkasz, ale u mnie działa bardzo dobrze. UPC ma dobrą obsługę klienta, więc warto sobie przedzwonić, albo napisać do nich wiadomość i przedstawić swoją sytuację. Powinni Ci pomóc.

      Odpowiedz
      • Zgadzam się, w takich sprawach najlepiej zapytać UPC o twoją lokalizację, czy tam UPC dobrze odbiera. Jak miałem problemy to zawsze pisałem do nich i nie było żadnych problemów.

        Odpowiedz
  5. Opcja z UPC – Internet + telewizja + telefon to genialne rozwiązanie. Mam pakiet Happy Home Select 120 dla mnie i mojej rodziny, to strzał w 10. Do tego cena jest przyzwoita.

    Odpowiedz
  6. Jestem klientem UPC już od kilku lat i oprócz małych usterek jestem zadowolony. Niestety ciężko się dodzwonić do biura obsługi klienta.

    Odpowiedz
  7. Witam, jestem na etapie poszukiwań dobrej oferty dla moich rodziców. Nie da się ukryć, że to starsze osoby, które wolą mieć wszystko w jednym pakiecie. Zastanawia mnie pakiet Happy Home Select 250. Jeżeli chodzi o cenę, to nie gra ona aż tak dużej roli. Generalnie wszystko ma chodzić, nie zacinać… Liczę na pomoc.

    Odpowiedz
    • Siema! Pakiet Happy Home Select 250 to dobra opcja. Jest sporo kanałów, ponad 100, także jest w czym wybierać. U mnie w domu mamy ten pakiet i jesteśmy zadowoleni.

      Odpowiedz
  8. Internet z felerem – modem Compal CH7465LG-LC.

    Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!

    Odpowiedz
    • Dziwne, ja jak miałem problem z netem to UPC odpisywało praktycznie od razu na czacie i pomagało rozwiązać problem. Okazało się, że nie tylko ja nie miałem internetu, ale więcej osób i po prostu był jakiś problem z przesyłem danych. Problem rozwiązał się sam po jakimś czasie.

      Odpowiedz
  9. Serdecznie polecam firme UPC, bardzo dobry kontakt, wszystko wyjaśniają, nie ma problemu z umówieniem na podłączenie, a internet działa bez zarzutu.

    Odpowiedz
  10. Najlepszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Internet bardzo szybki i stosunkowo tani. Co prawda nie mają w ofercie internetu za mniej niż 50zł, ale za to nie musimy się martwić o szybkość łącza.

    Odpowiedz
    • szybki internet dostarcza KAZDY z uslugodawców za odpowiednie pieniądze. Zaden argument i żaden cud. W orange jak sie ma 100 to speed test wykazuje 95-115…. w UPC jak sie ma 100 to cud jesli jest 70-80. Tak wyglada szybkosc lacza w twojej UPC bez martwienia się :-)))) porównanie z innym operatorem – mówi samo za siebie.

      Odpowiedz
  11. nooo tak upc super sprawa > szkoda ze umowa się kończy to i internet działa jak by się kończył ( w sumie przedtem było podobnie )
    siedzisz korzystasz normalnie PC z świeżym Windowsem jeszcze syfem go nie zajebało , internet działa jak by chciał a nie mógł , na telefonie to samo leci film nagle dęba staje bo … bo tak ? telefon PC (stacionarka / laptop ) to samo

    Odpowiedz
  12. Niestety jako klient UPC muszę przyznać, że nie mają wcale dobrych opinii od stałych klientów, ponieważ chcą za wszelką cenę pozyskiwać nowych klientów, a stałych klientów nie próbują nagradzać w żaden sposób.

    Odpowiedz
  13. Ludzie, albo wam płacą za te opinie, albo macie starsza generacji czyli mediabox.
    Horizon tnie się na potęgę 3x wymieniany.
    Internet 100mgb osiąga ledwie 60….

    Poraszka.

    Odpowiedz
  14. UPC opinie ode mnie ma świetną. Nigdy nie martwię się o jakość połączenia, a na dodatek większość osób z mojego bloku korzysta z ich usług. Widać to chociażby po tym, jak w dostępnych sieciach wifi widać praktycznie wszystkie z UPC.

    Odpowiedz
  15. Z reguły jestem zadowolona z jakości usługi. Umowy fajne, opłacają się. Jednakże aby dodzwonić się na infolinię to trzeba pół dnia poświęcić. Tragedia.. a jeszcze rozłącza Cię zanim się do nich dodzwonisz. Tuż przed końcem umowy i do teraz (od momentu podpisania umowy minął miesiąc) co chwilę mam problemy. Technika miałam już kilka razy i niby co chwilę jakieś renowacje, prace serwisowe i tak w kółko… Ogółem jestem zadowolona, nie lubię narzekać ale kto widział żeby co pół godziny internet wyrzucało? Trzy razy dzwonie na infolinię (po 20min) i się dodzwonić nie mogę. Proszę o lepszy dostęp na infolinię..

    Odpowiedz
  16. Internet zawsze dzialal bez zarzutu. Zdecydowalam sie po 8 latach z cyfrowym polsatem na zmiane tv na upc. I sie zaczelo… Porownujac cyfrowy polsat nawet ze swoim topornym dekoderem i awaryjnym pilotem wychodzi na kilometr do przodu. Abstrachujac ju, od tego ze w upc programy sa rozsypane po 1000 kanalow, no ale przywyknac mozna, pilot niezly… Natomiast dekoder horizon z nagrywarka jedna wielka porazka. Czesto sie zawiesza na krocej lub dluzej, reset nie pomaga ale jak odlacze to zasilanie to dobre pol godziny trwa ponowne wlaczanie. Na tym samym kablu mam tez internet wiec jestem bez tv i internetu. Do opcji multiroom mie mam zastrzezen moze dlatego ze jest tam zwyczajny dekoder w ktorym nie ma co sie zepsuc. In plus jest tez to ze nie ma dodatkowych problemow, w polsacie trzeba aktywowac drugi dekoder karta z dekodera glownego raz na jakis czas. Porownujac jeszcze do polsatu, jak dekoder szwankowal, wymienili na nowy jak pilot nie dzialal, wymienili bez slowa, jak cos bylo nie tak, dzwonilismy na infolinie i zaplacilam zlotowke za polaczenie, w UPC wszystko jest odplatne, nawet konsultacja telefoniczna kosztuje dyche. Dopiero 4 miesiace temu podpisalam.umowe a juz jestem zmeczona tym czestym zawieszaniem sprzetu. Nie powiem, ze dekoder z polsatu sie nie zawieszal, owszem czasami ale wystarczylo wyciagnac karte i ponownie wlozyc a tv dzialaIa niemal od razu lacznie z aktualuzacja programu. Ijeszcze jedno… Dekoder ma tendecje do slimaczego tepa. Wlaczanie czy wylaczanie dekodera na guziku czy pilotem jest dosc opoznione. Troche trwalo zanim przywyklam ze przelaczanie programu nie nadtepuje od razu, tylko zanim dekoder zareaguje to „dluga sekunda” mija. Juz nie moge doczekac sie konca tej niefortunnej umowy. Tv w upc to byl najgorszy wybor jaki wpuscilam w moje progi… Wracam do topornego cyfrowego polsatu… Jeszcze tylko 19 miesiecy? ale z internetu upc nue zrezygnuje, jest spoko

    Odpowiedz
  17. Spalił się zasilacz z dekodera dzwonię na infolinię czas oczekiwania ok.30minut po 2 dniach przyszedł pan wymienił zasilacz, najwidoczniej na jakiś używany, ponieważ po 2 tygodniach znów się spalił
    Dziękuję za dobrą jakość przewodów !

    Odpowiedz
  18. Mam usługę 3 w 1, czyli wciśnięty na siłę telefon stacjonarny, którego nie używam.
    Dekoder zacina się stale. Albo nagranych filmów nie można obejrzeć, albo radio nie działa, co chwilę trzeba wyłączać i włączać (bywa, że po kilka razy).
    Pracuję głównie w nocy i okazuje się, że operator nie czuje się zobowiązany do dostarczenia usług internetowych w godzinach nocnych. O ile w ciągu dnia internet działa, o tyle w nocy bywa, że muszę nagle kończyć pracę, bo internetu brak, resetowanie nie pomaga.
    Za te wygody płacę 150,98 zł miesięcznie.

    Odpowiedz
  19. Od dwóch lat bez mała korzystam z oferty UPC. Nie mogę powiedzieć złego słowa, serwis działa bez zarzutu w przeciwieństwie do poprzedniej firmy. Obecnie korzystam z internetu wzmocnionego wifi-bosterem i telewizji premium max czy jak tam zwał.Wszystko działa super.

    Odpowiedz
  20. Ja korzystam z usług UPC juz od 2012 roku.Po przejeciu Astera.I jestem bardzo zadowolony.Wszystko działa jak należy.Owszem było pare awari ale wiadomo zdarza się nie ma na to żadnej reguły.Mam Horizona od 2015 roku i mi się tylko z 5 razy zawiesił .Polecam UPC i mam o niej bardzo dobre zdanie.Z dodzwonieniem sie do BOK nie mam problemu tylko czasami troche to potrwa.Z technikami nie miałem nigdy problemów.Naprawde polecam.

    Odpowiedz
  21. Korzystam z UPC przynajmniej od 8 lat na różnych adresach z samych oferowanych programów i internetu jestem w miarę zadowolony. Jednak problem pojawia się jak jesteś stałym klientem nie masz co liczyć na promocję i oferty jak nowy klient.Jedyne na co możesz liczyć to na wyższy rachunek i ewentualne dorzucenie kanałów i na tym koniec

    Odpowiedz
  22. korzystam z upc od kilku lat, jest ok, ale ostatnio dostałam specjalną ofertę aby moją umowę na czas nieokreślony zmienić na umowę na 24 m-ce, za to szybszy internet i w bonusie hbo
    diabeł tkwi w szczegółach:
    dwadzieścia kilka złotych za aktywację (jak to przecież wszystko działa?)
    haczyk – jak odstąpię od umowy to muszę „zwrócić” pieniądze za przyznane ulgi do końca trwania umowy ok 80 zł/m-c, czyli za zerwanie umowy 20 m-cy przed czasem płacę 1600 zł
    przy obecnej umowie żadnych dodatkowych kosztów nie ma
    joł
    takim „superofertom” stanowcze nie

    Odpowiedz
  23. Ofertę mają fajną, ludzi w obsłudze mają fajnych tylko co z tego jak internet rwie regularnie a transfery chwilowo maja 500 za chwile 0 i znowu 500 średnia wychodzi ładna ale filmów oglądać się często nie da. Teraz od tygodnia nie ma internetu i nikt nie jest wstanie odpowiedzieć kiedy będzie. I co z tego że nie policzą mi za te dni kiedy go nie było skoro z pracy mnie w tym czasie mogą wyrzucić.

    Odpowiedz
  24. Od roku internet zwalnia i zrywa się. Sąsiadowi polecili wymianę dekodera UPC (odpłatnie), po czym okazało się że to jednak nie to. Mnie z kolei zapewniali, że temat zostanie „wkrótce rozwiązany” i trwa to już rok.

    Odpowiedz
  25. Chciałam zostać klientką
    UPC, ale panowie instalatorzy skutecznie mi to uniemożliwili. Byłam z nimi umówiona 4 stycznia między 17 a 19. O 18.50 dostałam smsa że przyjadą później, a ja zostanę poinformowana jak będą wyjeżdżać. I tak czekałam na tę informację do godz 23 i cisza. Pani z salonu bardzo mnie przeprosiła i zostałam umówiona na dzisiaj czyli 11 stycznia. I co? I znowu to samo. Taki sam sms na 10 minut przed umówioną godziną. Ciekawe, czy za tydzień byłoby to samo? Pewnie tak, ale ja już dziękuję upc za współpracę.

    Odpowiedz
  26. nie polecam dekoderaa 4k. niedosyc ze mozna nagrac tylko 50h programów (inne moga nagrac od 150-350h) to jeszcze to co sie nagralo jest przechowywane tylko przez 3 miesiace a potem jest kasowane. po to nagrywam zeby wrocic do tego programu w kazdej chwili a 50h to nawet nie nagrasz calego serialu. zeby sie o tym dowiedziec trzeba troche poczytac, bo na glownej stronie przy skladaniu zamowienia nie ma takiej informacji. oczywiscie zaden program nie jest w 4k wiec nie wiem po co ten dekoder 4k. internet jak narazie ok

    Odpowiedz
  27. Korzystam od nich z internetu (centrum Krakowa) – jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka – jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz… a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacje\szczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają..

    Odpowiedz

Dodaj komentarz